captcha

show-hide
מדבקות לרכב
מדבקות לרכבשילוט לרכב
שילוט לרכבשילוט משאית
שילוט משאיתשילוט רכבים
שילוט רכביםמדבקות פרסום לרכב
מדבקות פרסום לרכבמיתוג רכבים
מיתוג רכביםמדבקות לרכבים
מדבקות לרכבים

מאמרים אחרונים

הקמפיינים הבולטים לשנת 2013 בתחום הרכב

מדי שנה משקיעות יצרניות הרכב וחברות הפרסום מיליוני דולרים בתכנון קמפיינים שיווקיים ופרסומיים. מדובר בקמפיינים מהמושקעים ביותר בענף הפרסום, אשר מתחילים עוד בפרטים הקטנים ביותר עם פרסום על רכבים, ממשיכים לשלטי חוצות, ומגיעים עד לסרטונים יקרים במיוחד. כבכל שנה ישנם קמפיינים ופרסומות בולטים ומוצלחים יותר, וגם שנת 2013 אינה יוצאת מהכלל עם קמפיינים מרהיבים ומקוריים שהוצגו לציבור הרחב.

אומץ וחסכון בקמפיינים של אאודי

חברת אאודי יצאה בשנת 2013 עם שני קמפיינים לרכביה. סרטון אחד פונה לשיקול החסכוני ומציג פרסומת לרכב הפועל על דיזל, שהוא זול יותר מבנזין, כשבמפתיע רואים אישה אלגנטית מתדלקת את רכב האאודי שלה ומכל עבר העולם נעצר. בסרטון השני,החליטו באאודי A6 להציג פרסומת נעורים המקשרת את הרכב עם אומץ, ביטחון עצמי והעזה. אלו מוענקים לנער מתבגר ללא בת זוג שמגיע עם האאודי של אביו לנשף הסיום, ובנחישות ניגש ומנשק את מלכת הנשף.

מקוריות משעשעת היא שם המשחק

יצרנית הרכב דודג’ יצאה עם קמפיין המייצג ביטחון גדול ביכולת רכביה. כל הפרסומות מתבססות על שחקן אמריקאי ידוע ומצחיק המציג פרט שולי ברכב, כמו היכולת להכיל מלאי גדול של מסטיקים בתא הכפפות, או זריקת ביצים על הרכב מבלי לפגוע במראהו היוקרתי.

יגואר בלי מילים

שילוט רכבים עובד מצוין, כך גורסת גם חברת יגואר אשר בחרה בפרסומת ללא דיבורים. הדגש מושם על סאונד טוב, ביצועי הרכב ולוגו החברה, שעובדים על תחושת התענוג והחופש בנהיגה ברכב בעל יופי וביצועים המרשימים. פרסומות אלו בהחלט מעוררת חשק להיות בעליו המאושר של רכב יגואר צנוע.

גבורה במשאיות של וולוו

וולוו בחרה לפרסם את המשאיות שלה עם שחקן העל ואן-דאם, המגיש פרסומות גברית, הרואית ושקטה שמשקפת את יכולותיה של המשאית. בפרסומות זו ואן-דאם מציג יכולות ריכוז, יציבות, כושר, גמישות ואקרובאטיקה, תוך שהוא עומד בשלווה בין שתי משאיות וולוו נוסעות.

אי אפשר בלי סקס

מכוניות וסקס היו מאז ומעולם שילוב פרסומי מנצח, כפי שמוכיחה הפרסומת של פיאט 500 אברת’ הקומפקטית. בפרסומת מככבת דוגמנית העל קתרינל מנג’יה,כשהיא משתזפת על חוף הים, ועקרב שחור וגדול במיוחד מוריד לה את חלק הבגד העליון. זאת כסמל לסקסיות של המכונית המפורסמת, ביצועיה המהירים והמפתיעים, והיותה רכב עוקצני במיוחד.

ואי אפשר גם בלי ילדים

קיה הציגה את רכביה המשפחתיים בפרסומת קלאסית של משפחה אמריקאית טיפוסית. המשפחה נוסעת ברכב ומפליגה ממנו בנחת למחוזות הדמיון ולעולמות בדיוניים, הכול במטרה להסביר לילד כיצד אחיו התינוק הגיע לעולם. כך גורם הקמפיין לצופים להרגיש כי רכביה של קיה בטוחים ומוגנים, והכי חשוב שהילדים מועסקים ורגועים במהלך הנסיעה. מאידך, פולקסווגן משתמשת במדע בדיוני עם ילד במחופש לדארת’ ווידר ממלחמת הכוכבים, בעוד הדגש מושם על היות הרכב המשפחתי מפואר, עתידני ועתיר טכנולוגיות.