captcha

show-hide
מדבקות לרכב
מדבקות לרכבשילוט לרכב
שילוט לרכבשילוט משאית
שילוט משאיתשילוט רכבים
שילוט רכביםמדבקות פרסום לרכב
מדבקות פרסום לרכבמיתוג רכבים
מיתוג רכביםמדבקות לרכבים
מדבקות לרכבים

מאמרים אחרונים

טיפ ללקוחותינו: מיתוג מחדש והשקת מוצר

פעולת השקת מוצר חדש או מיתוגו מחדש כוללת בתוכה מגוון פעולות הכרחיות עבור בעלי עסקים ומותגים, ביניהם בין היתר עיטוף משאיות. לעתים קרובות, היא מחייבת קיומו של אירוע מיוחד, המופק בצורה מקצועית, הכולל את המשתתפים הנכונים ואת כל המרכיבים הנכונים על מנת לאפשר למוצר את ההתחלה האופטימאלית בדרך להצלחה צרכנית אצל הלקוחות. הפקת האירוע מחייב דקדקנות ורצינות רבה שכן לרוב ישנה הזדמנות חד פעמית להחדרת המוצחר לשוק – ולכן רצוי להעזר בחברה המתמחה בכך ויש לה נסיון בתפעול אירועים מסוג זה החל מבחירת הספקים דרך אירגון האירוע עצמו ניהול יחסי הציבור ועוד.כיצד להשיק את המוצר?

הפקת אירועים עסקיים דורשת מחשבה מקצועית ופרטנית לגבי מטרות האירוע וכיצד להגיע לתוצאות האידיאליות מבחינת דעת הקהל, התקשורת ומשתתפי האירוע. כאשר מדובר במוצר חדש שרוצים למתג ולהחדיר לשוק – יש לבצע הכל בצורה נכונה, ואין כמובן מקום לטעויות, על מנת שהמוצר יקבל את המיתוג והחשיפה הראויים והנכונים לו ויהיה אטרקטיבי למשתתפים ולקהל היעד הרלוונטי. יש לתכנן מרכיבי הפקה החל מקהל המשתתפים הרצוי למוצר אותו משיקים, לדאוג לעיצוב מתאים, אטרקציות ותוספות הקשורות לאופי המוצר להנאת המשתתפים, ולדאוג כי כל האירוע יסובב ויקיף את המוצר. וכמובן שחשוב כי החברה המפיקה תדע לא רק לתכנן ולארגן – אלא להפעיל ממש את הפקת אירוע ההשקה – משלב קבלת הקהל ועד לניקיונות בסוף.

לרשימה לעיל, יש להוסיף ארגון מרכיבים כגון קייטרינג, שירותי תאורה והגברה, קשרים עם אמנים, מצגות וסרטונים להדגשת המותג, אנשי שירות לאורך האירוע ועוד.

מיקום אירוע ההשקה

ישנם אירועי השקה שראוי יותר להפיק במשרדי או תחומי החברה עצמה כמו השקת תרופה חדשה, או שדרוג למוצר קיים – שעבורם מספיק כינוס עובדים קטן יחד עם הרמת כוסית, ולעומת זאת יש מוצרים שלהשקתם דרוש אולם או מקום חיצוני כלשהו על מנת לספק את האפקט האידיאלי וליצור את המיתוג הנכון הן למוצר והן לארגון. אם המוצר פונה לקה לצרכני גדול רצוי להפיק עבורו אירוע השקה ומיתוג מפואר שימשוך את עין הקהל והתקשורת. עבור אירוע כזה מומלץ לקחת חברה שהתמחותה הפקת אירועים לחברות ועיקר פעילותה עוסק בהקמת אירועים חיצוניים. זאת כיוון שלרוב לחברה המפתחת את המוצר – אין את היכולת והניסיון בקיום אירועים רבי משתתפים ויש צורך במומחים.
כמובן שחברת ההפקות צריכה לדעת לאיזה קהל האירוע צריך לפנות. אם לקהל עסקי – מה שמחייב אירוע בעל אופי מאופק ומכובד יותר, או קהל רחב יותר – לו צריך להתאים אירוע משוחרר יותר בעל אופי בידורי.

תוספות מיוחדות ואיכותיות להשקה
חברת הפקות רצינית תדע להציע ולהוסיף אקסטרות לאירועי ההשקה ולהפוך אותן לחווייתיות הרבה יותר – הן לחברה המשיקה והן לקהל המשתתף. בין אם בהזמנה וחלוקת דוגמיות או מרצ’נדייז, הבאת מנחה מפורסם מתחום הבידור שינחה ויעביר את האירוע בחינניות, דאגה לקהלים מיוחדים כמו ילדים ופעוטות (אם מדובר באירוע השקה המוני) או חלוקת צ’ופרים כמו ארטיקים ביום חם וכדומה. כל תוספת היא עוד דרך לגרום למשתתפים לחרות את האירוע והמוצר על לבם.

בסופו של דבר, מדובר במוצר חדש וחשוב לזכור זאת כיוון שאם משהו בהשקת המוצר איננו יעיל ואיכותי  – הדבר יכול “להטביע” את המוצר, על כל ההשקעה בו. לכן, חשוב שכל פרט ופרט יעבדו כמו שצריך.