captcha

show-hide
מדבקות לרכב
מדבקות לרכבשילוט לרכב
שילוט לרכבשילוט משאית
שילוט משאיתשילוט רכבים
שילוט רכביםמדבקות פרסום לרכב
מדבקות פרסום לרכבמיתוג רכבים
מיתוג רכביםמדבקות לרכבים
מדבקות לרכבים

מאמרים אחרונים

מיתוג מחדש לעסק: איך עושים זאת נכון?

מיתוג מחדש לעסק הוא תהליך שיווקי כולל ומורכב שמבוסס על מחקר צרכני נרחב. בעת התהליך מתבצעים מספר מהלכים שיווקיים ופרסומיים המיועדים לייצר תפיסה חדשה והבטחה מותגית רלוונטית יותר של העסק. מיתוג מחדש נעשה לרוב לאחר שהמותג הקודם של העסק לא הניע את הצרכנים להעדפת המותג, או לאחר שהמותג הקודם של העסק הפך ללא רלוונטי. פרסום חיצוני ובכלל זה שילוט רכבים, מיתוג משאיות ושלטי חוצות, מהווה את אחד האמצעים הבולטים והיעילים יותר הפועלים ליצירת השינוי המתבקש בתהליך המיתוג מחדש.

כאמור, שילוט רכבים ומיתוג משאיות מהווים אמצעים יעילים ואיכותיים להעברת מסרים ממוקדים ולהגברת המודעות למותג החדש. הם מצליחים לחשוף את ההבטחה המותגית לעיני רבים ולייצר את המיתוג החדש המתבקש. דוגמא טובה לכך ניתן לראות ביצירת מיתוג משאיות אשר הוכח בשנים האחרונות ככלי פרסומי מועדף ויעיל במיוחד. הצלחת הפרסום היא בזכות גודל המשאיות המאפשר שטח פנוי גדול לפרסום, ובזכות זמן השהייה הארוך שלהן על הכבישים, המאפשר זמן חשיפה ארוך במיוחד למותג החדש.

איך מתבצע תהליך נכון של מיתוג מחדש?

 מיתוג מחדש צריך לשאוב את בסיסו הרעיוני מהמציאות העסקית הקיימת ולהוביל את המותג החדש להתמודדות עם האתגרים העסקיים הנוכחיים והעתידים. כל מותג נהנה ממחזור חיים מסויים ועל כן מיתוג מחדש מיועד לשמר את מעמדו התחרותי אל מול מציאות משתנה. בדומה לשינויים שמבצעים בני אדם לאורך חייהם, גם מותגים עסקיים קטנים כגדולים מתאימים עצמם לרוח התקופה ומבצעים רענון בשפת המותג. לעיתים שינויים אלה מתבצעים ברמת השפה התקשורתית, כמו שינוי לוגו או סלוגן לדוגמא, ופעמים אחרות הם נעשים במסגרת שינויים מהותיים יותר- בזהות המותג העסקי והאסטרטגיה השיווקית שלו.

לצד כל יתרונותיו של תהליך המיתוג מחדש, חשוב לדעת כי תהליך זה אינו בהכרח התשובה הנכונה בעבור כל עסק ובכל זמן נתון. לכן יש לבדוק ראשית האם מצבו העסקי המדשדש של העסק נעוץ בגורמים אחרים כמו המוצר עצמו, התאמתו של המותג לקהל היעד או בחירת ערוצי השיווק. יתרה מכך, יישום של תהליך מיתוג מחדש בתכיפות גבוהה מדי עלול לפגוע בעסק וליצור תפיסה של חוסר עקביות או אמינות.

מיתוג מחדש- הלכה למעשה

כך, תהליך מיתוג מחדש צריך לעורראת רגשות ועמדות הצרכנים לגבי המותג החדש ולהוביל להעדפתו של המותג על פני מותגים אחרים. בנייה של תהליך מיתוג נכון מורכבממספר שלבים, כאשר השלב הראשון הוא ביצוע של מחקר שוק- במהלכו מנתחים את המוצר, בודקים את יתרונותיו וחסרונותיו, סוקרים מוצרים מתחרים ומבררים מיהו קהל היעד המתאים למוצר. בהמשך התהליך פונים לבניית האסטרטגיה השיווקית ולבניית הקונספט של המותג החדש, במסגרתה בונים את זהותוהמותגית של המותג החדש: לוגו, סלוגן, צבע ושאר סממנים חיצוניים. הטמעת המותג החדש הוא השלב הסופי והמסכם של תהליך המיתוג מחדש, ובמרכזו בונים קמפיין פרסום כולל ומחליטים על הכיוון הרצוי לקידום המכירות ולהפצת המוצר. בשלב זה נכנס גם הפרסום החיצוני קרי אמצעי הפרסום כדוגמת מיתוג משאיות ושילוט רכבים.