captcha

show-hide
מדבקות לרכב
מדבקות לרכבשילוט לרכב
שילוט לרכבשילוט משאית
שילוט משאיתשילוט רכבים
שילוט רכביםמדבקות פרסום לרכב
מדבקות פרסום לרכבמיתוג רכבים
מיתוג רכביםמדבקות לרכבים
מדבקות לרכבים

מאמרים אחרונים

מי צריך מיתוג רכבים?

החברות הגדולות מובילות את ענף מיתוג הרכבים בישראל. בעלי הרכבים, שמכירים ביתרונות מיתוג רכבים, מקפידים לעצב את מודעת הפרסום או סמל החברה באמצעות שירותי גרפיקה מקצועית. יש המעדיפים להציג סמל קטן שנושא את לוגו החברה בצד הרכב אל מול אחרים שבוחרים להדפיס מודעות גדולות ולהפוך את הרכב ללוח מודעות נייד.

החשיפה הגבוהה ללוגו של בית העסק, פרטי ההתקשרות ורשימת השירותים חיונית לכל בית עסק. שילוט רכבים מציע חשיפה 24 שעות ביממה. גודל שטח הפרסום שעל הרכב נקבע, כמובן, בהתאם לגודל הרכב. רכבים מסחריים הם נכס לתהליך מיתוג העסק, הרכב הוא שטח פרסום גדול ונייד. כאשר הרכב הוא שטח הפרסום אין כל צורך לשכור שטחי פרסום ולשלם בעבורם בנפרד. החברות שפונות לענף חדיש כמו מיתוג רכב נתפסות כמובילות, אמינות ומודרניות.

אם יש לך עסק ויש לך רכב אחד או צי רכבים ששייך לעסק תוכל להפיק תועלת רבה ממיתוג רכבים. כל רגע נתון בו הרכבים נוסעים בכבישי הארץ ללא מיתוג מתאים הוא בזבוז של כסף. עלות של פרויקט מיתוג רכב כלל אינה גבוהה כאשר מונים את כל היתרונות הטמונים בו. אם בוחנים את עלות הפרסום תוך השוואה לעלות שכירת שטחי פרסום אחרים מגלים מוצר מנצח.

שימוש ברכבים לפרסום

האמצעי שמשמש את המפרסמים בתהליך המיתוג הוא מדבקות לרכב. בכדי להשיג עמידות לטווח הארוך ומראה יוקרתי ואחיד יש להקפיד על איכות בבחירת חומרי הגלם. הדמיה ממוחשבת, הדפסה איכותית ועמידות מפני קרני השמש חשובים לאין שיעור. ללא הגנת UV שמעכבת את הפגיעה בצבעים יהיה על בעל העסק להחליף את מדבקות המיתוג לעתים קרובות. מדבקות מיתוג דהויות מעבירות מסרים שליליים אודות בעל העסק.

בבחירת חברת מיתוג רכבים, חשוב לבחור בחברה בעלת מוניטין גבוה בתחום. כמו כן, התקנה מקצועית ותחזוקה שוטפת חיוניות להשגת תוצאות מקסימליות. רק מתקינים בעלי ניסיון בעבודה עם כל סוגי הרכבים יוכלו להציע גרפיקה באיכות גבוהה, עמידות לתקופה ארוכה, עיצוב מנצח והדבקה חלקה ללא בועות.

מומחי מיתוג ופרסום רכבים רואים בכל משאית או רכב מסחרי שטח פנוי עצום, שאפשר לנצל למטרת פרסום. המשאית נושאת על עצמה שלט חוצות לכל מקום – חבל יהיה להותיר את דפנות המשאית ריקות ולשלם סכומים משמעותיים לשכירת שלטי חוצות. שטח הפרסום שעל גבי המשאיות הוא נכס לכל דבר. הפרסומת נעה עם המשאית בכל הארץ ומלווה אותו אל הלקוחות, הספקים וקווי החלוקה.