captcha

show-hide
מדבקות לרכב
מדבקות לרכבשילוט לרכב
שילוט לרכבשילוט משאית
שילוט משאיתשילוט רכבים
שילוט רכביםמדבקות פרסום לרכב
מדבקות פרסום לרכבמיתוג רכבים
מיתוג רכביםמדבקות לרכבים
מדבקות לרכבים

מאמרים אחרונים

משאיות 2012- כל החידושים, כל השימושים, כל היתרונות.

יש למה לחכות!

 
שנת 2012 בענף המשאיות מביאה חידושים מפתיעים ומרעננים, השמים דגש על הקטנת פליטת מזהמים  אשר יקטינו את זיהום האוויר באופן משמעותי, על מקצי שיפורים אשר משפיעים על ביצועי המשאית גם במצבים מורכבים, על מערכות אלקטרוניקה לבקרה ושיפור ביצועים ועל עיצוב סביבת הנהג.
 
השנה בלטו יצרניות משאיות רבות בשדרוגים המתוכננים לשנת 2012, הבולטת מכולן היא מרצדס, אשר זכתה בתואר משאית השנה 2012 בזכות דגם האקטרוס המשופר שלה, הבולטת ביעילותה ובחסכון משמעותי בדלק, ואשר במהלך הפיתוח הקפדני נבדקה במבחני דרך, שנמשכו על פני לא פחות מעשרים מליון קילומטרים.
 
עוד הפתיעה השנה היצרנית הצ’כית טאטרה שזכתה במקום השני בתחרות משאית השנה 2012, בזכות הצגת שיפורים ביכולת נשיאת משקל במשאית כבדה של עד חמישים טון, וכן בזכות שיפור המערכות האלקטרוניות במשאיות.
גם מאק, וולוו, דאף, סקאניה ויצרניות משאיות אחרות, מתכוננות להרשים אותנו עם חידושים במשאיות 2012, שמטרתם שיפור ביצועי המשאית, חסכון בדלק ועמידה בתקני ארו 5 ובעתיד גם בתקני ארו 6.
 
השקעה נבונה
 
עבור חברות רבות המפיצות את מוצריהן, המשאית היא כלי העבודה העיקרי והמשמעותי ביותר שלהן, וחברה כזו תשקיע את כל המשאבים שלה במציאת משאית ההולמת את צרכיה, בטיחותית ואמינה וכמובן, נוחה לנהג.
השיקול ברכישת משאית מורכב מגורמים רבים, כמו טווח מרחקי הנסיעה, אופי המטען, נפחו ומשקלו, צריכת הדלק, סביבת נהג ובכלל- כל הגורמים המהווים מכלול שלם בהחלטה על סוג המשאית אותה אתם רוכשים, ומתוך הבנה כי זוהי השקעה משתלמת, ולטווח ארוך. משאיות כאלה ייכנסו לשימוש גם אצל חברות קבוצת ההובלות.
 
הובלה, פריקה ומה שביניהם
 
זמן השהייה של משאית על הכביש הופך אותה מעבר להיותה כלי הובלה, לאמצעי פרסום מהטובים ביותר שיכול מפרסם לקוות לו, ולכם, בעלי המשאית, אפשרות זו ניתנת חינם.
היכולת לפרסם חברות, מוצרים, שירותים או מוצרי דגל על גבי המשאית היא יתרון עצום, בהתחשב בכמות החשיפה האדירה לשלט הפרסום, מה גם שגודל המשאית מאפשר שילוט בולט וברור, המתפרש על פני שלוש דפנות המשאית. בדרך זו ניתן להעביר אפילו סגנונות שונים של פרסומת, עם מסרים שונים זה מזה, מאחר וכל דופן נצפית מזווית אחרת.
 
יתרון בולט נוסף הוא העלות המינימלית הכרוכה בהכנת שילוט רכבים ללא הצורך בתשלום עבור שטח פרסום או זמני פרסום. המשאית משמשת שטח פרסום וכל זמן שהיא על הכביש- אפילו בעת עצירה לצורך פריקה או חניית לילה- זמן הפרסום ממשיך לרוץ.
מעבר להחדרת מוצרי החברה לתודעת המתבונן, תורם הפרסום ליצירת תחושה של עוצמה והצלחה, דבר המחזק את מוניטין החברה המפרסמת, גם אם המשאית עליה מותקן השלט ריקה לחלוטין מסחורה…
חברות רבות אשר הבינו את האפקטיביות העצומה שיש בפרסום על גבי משאית, החלו להשכיר שטחי פרסום על גבי משאיות, גם אם אין משאיות אלו שייכות להן.
 
השקעה נבונה ברכישת משאית משמעה ניצול כל האלמנטים שלה, החל מהמטרה העיקרית שהיא להוביל, להפיץ ולחלק סחורה בבטחה, בנוחות וביעילות, ועד לשימוש בשטחי המשאית הבלתי מנוצלים כאמצעי לקידום ופרסום.

למידע נוסף על שילוט משאיות