captcha

show-hide
מדבקות לרכב
מדבקות לרכבשילוט לרכב
שילוט לרכבשילוט משאית
שילוט משאיתשילוט רכבים
שילוט רכביםמדבקות פרסום לרכב
מדבקות פרסום לרכבמיתוג רכבים
מיתוג רכביםמדבקות לרכבים
מדבקות לרכבים

מאמרים אחרונים

פרסום על משאית- פרסום מקצועי ואיכותי עם הגנות UV

למה פרסום על משאיות בפרסום רוטשטיין?

 

  • החברה הגדולה בישראל – מובילה את תחום הפרסום על גבי רכבים כבר למעלה מעשור
  • גרפיקה מקצועית – מחלקה גראפית המתמחה בעיצוב שילוט בתנועה
  • הדמייה ממוחשבת – עיצוב קובץ גרפי לפי דגם הרכב בהדמיה ממוחשבת
  • הדפסה איכותית- הדפסה בדיו סולוונטי במדפסת חדישה בעלת רזולוציה גבוהה ביותר עד 720 dpi !
  • עמידות לאורך שנים – למינציה מחומרי גלם אירופאיים איכותיים ביותר
  • הגנת UV – מעכבת את דהיית הצבעים ומספקת שילוט בולט ואיכותי
  • התקנה מקצועית – מתקינים המומחים בהתקנת שילוט לכל סוגי הרכב – הדבקה חלקה ללא בועות.
  • תעודת אחריות – פרסום רוטשטיין מספק עד 5 שנות אחריות על המוצר
  • הלקוחות הגדולים בארץ- איקאה, סנפרוסט, תנובה, צומת ספרים, ד”ר פישר ועוד.
  • שירות מצויין – מחלקת שירות לקוחות שתשמח לספק לך שירות אישי ויחס אדיב
  • חדש! עיטוף רכבי יוקרה – עיצוב בהתאמה אישית על גבי חומר בשם ‘קרבון’

 

 

 

 

פרסום על משאית – הפרסום המשתלם ביותר

 

  • חשיפה גבוהה – חשיפה לאלפי נהגים והולכי רגל כל יום
  • חשיפה 24/7 – פרסום לאורך כל שעות היום 365 ימים בשנה
  • שטח פרסום גדול – פרסום על כלי רכב הוא מהגדולים שיש
  • פרסום משתלם – אין צורך לרכוש או להשכיר שטח פרסום, שטח הפרסום הוא כלי הרכב שלך.
  • מיתוג חכם – חברה שמפרסמת עצמה על כלי רכב נתפסת כגדולה, רווחית ואמינה

 

 

 שילוט משאיות הוא בעל יתרונות רבים. המשאית נמצאת בתנועה מתמדת וגומעת מדי יום ביומו מרחקים עצומים. עובדה זו מאפשרת לקהל יעד בלתי מוגבל מאזורי מחיה שונים להיחשף לשלט המתנוסס על המשאית. ברור אם כך שפרסום על משאית הינו פרסום מאוד יעיל המגיע לקהל רב של לקוחות פוטנציאליים.

אך אליה וקוץ בה…

מדבקות לרכב על גבי משאית עובר לנגד עיני המתבונן לזמן קצוב וקצר בלבד. על כן גרפיקאי המעצב פרסום על רכב מוכרח להיות מקצועי, מיומן ומומחה בתחומו. הוא יוצר פרסום אפקטיבי שלוקח בחשבון בראש ובראשונה את הדרישות הייחודיות של קליטת מסרים בתנועה ויוצר שילוט קליט, תמציתי, ברור ומשכנע המוכר נכונה את העסק אותו הוא מפרסם.

ככלל, ניתן לחלק את הסוגים של פרסום על משאית לשלושה סוגים:

  • פרסום תדמיתי על גבי משאית – המקסימום שבמינימום
  • פרסום מכירתי על גבי משאית – המוצר הוא המלך!
  • פרסום משולב על גבי משאית – הטוב שבשני העולמות

המקסימום שבמינימום – פרסום תדמיתי על גבי משאית
מיתוג משאיות מסוג זה מיועד לחברות גדולות ומוכרות עם סניפים בפריסה ארצית או לחברות בינוניות המעונינות להיתפס בעיני הציבור כחברות גדולות ומצליחות.
מטרתו היא הטמעת שם המותג בתודעת הצרכן ומיצוב החברה כחברה מובילה ומשגשגת.
כיוון ששם המותג מוכר וידוע, גרפיקאי היוצר  פרסום על משאית המתמקד בתדמית, מסתפק בהצגה מינימלית של פרטים וגרפיקה נקיה. הלוגו והסלוגן יהיו בולטים, תופיע כתובת האתר וברקע תהיה תמונת אווירה מושכת המשרה אווירה נעימה ומעוררת תחושת הזדהות.
כך, המתבונן על משאית בתנועה יכול לזהות את המותג ממבט חטוף בלבד. ולמרות זאת, העיצוב המקצועי בו בוחר גרפיקאי המומחה לעיצוב שילוט רכבים בתנועה, מאפשר להטביע רושם רב ולהשאיר את המותג בתודעת הציבור לאורך זמן.

המוצר הוא המלך! – פרסום מכירתי על גבי משאית
שילוט משאיות מכירתי מיועד לחברות קטנות עד בינוניות אשר שמם אינו מוכר לציבור הרחב. אלו בד”כ יהיו עסקים בעלי טריטוריה מוגדרת, אשר פונים לפלח אוכלוסיה מאוד מסוים.
בכדי שהמתבונן על משאית בתנועה יוכל במבט חטוף לקלוט מי זו החברה המפרסמת ומה היא מספקת, בוחר גרפיקאי המעצב פרסום על משאית בשיטת הפירסום המכירתי אשר שמה דגש על מוצרי החברה.
שילוט מכירתי יכלול תמונה בולטת של מוצר אחד או יותר אשר מזוהים עם העסק ואשר נמכרים בצורה מוצלחת לאורך שנים. כמו כן, כדי להטמיע את שם העסק ולאפשר יצירת קשר, השלט יכיל לוגו, סלוגן, כתובת אתר ואת פרטי העסק המלאים הכוללים כתובת וטלפון.
למרות כמות הפרטים הרבה המופיעה בשלט מכירתי, גרפיקאי מיומן ומקצועי יצליח לעצב שילוט פרסומת מוצלח וקליט אשר אינו משדר עומס ואינו מבלבל את עיני המתבונן.

הטוב שבשני העולמות – פרסום משולב על גבי משאית
פרסום על משאית הינו פרסום תדמיתי בשילוב מכירתי.  בפרסום מסוג זה בוחרות להשתמש חברות בינוניות עד גדולות שנמצאות בתהליך של חדירה לתודעה הציבורית אך יחד עם זאת נמצאות עדיין בשלבי התפתחות וכניסה למודעות.
גרפיקאי היוצר פרסום משולב יוצא מתוך נקודת הנחה שמרבית קהל היעד מכיר את שם המותג והלוגו, אך עדיין ישנם כאלו שיזהו את שם המותג רק כשיבוא בצירוף עם מוצר הדגל.
שילוט משאיות ובו פרסום על משאית יכלול את כל הפרטים שנמצאים בשלט מכירתי אך בנוסף תהיה בו תמונת אווירה אשר בד”כ תשלב בתוכה את המוצר הנבחר.
גם פה, כמו בפרסום המכירתי, גרפיקאי המעצב שילוט משלוב מתמודד עם אתגר גדול של יצירת שילוט עם גרפיקה נקיה וקלאסית אשר מעביר מסר ברור, קליט וחיובי, אך יחד עם זאת אינו עמוס, למרות שמכיל כמות פרטים רבה.

כפי שכבר ודאי נוכחתם לדעת, עיצוב שילוט המיועד להעביר מסר בתנועה הוא עניין מורכב מאוד הדורש ידע, מומחיות ונסיון רב בתחום. אנו, בפרסום רוטשטיין, כחלוצים בתחום שילוט משאיות, מעמידים לרשות כל לקוח סטודיו ובו גרפיקאים עתירי ידע ונסיון הנותנים דגש מיוחד להתייחסות ואפיון חדשניים תוך מתן דגש רב לבידול מהמתחרים. כל זאת בשילוב כל התוכנות הגראפיות המתקדמות ביותר – לקבלת פרסום עם תוצאה – מנצחת!

למידע נוסף על שילוט משאיות