captcha

show-hide
מדבקות לרכב
מדבקות לרכבשילוט לרכב
שילוט לרכבשילוט משאית
שילוט משאיתשילוט רכבים
שילוט רכביםמדבקות פרסום לרכב
מדבקות פרסום לרכבמיתוג רכבים
מיתוג רכביםמדבקות לרכבים
מדבקות לרכבים

מאמרים אחרונים

פרסום על רכב – פרסום בולט, איכותי ועמיד לאורך שנים

למה לבחור בפרסום רוטשטיין?

  • החברה הגדולה בישראל – מובילה את תחום הפרסום על גבי רכבים כבר למעלה מעשור
  • גרפיקה מקצועית – מחלקה גראפית המתמחה בעיצוב שילוט בתנועה
  • הדמייה ממוחשבת – עיצוב קובץ גרפי לפי דגם הרכב בהדמיה ממוחשבת
  • הדפסה איכותית- הדפסה בדיו סולוונטי במדפסת חדישה בעלת רזולוציה גבוהה ביותר עד 720 dpi !
  • עמידות לאורך שנים – למינציה מחומרי גלם אירופאיים איכותיים ביותר
  • הגנת UV – מעכבת את דהיית הצבעים ומספקת שילוט בולט ואיכותי
  • התקנה מקצועית – מתקינים המומחים בהתקנת שילוט לכל סוגי הרכב – הדבקה חלקה ללא בועות.
  • תעודת אחריות – פרסום רוטשטיין מספק עד 5 שנות אחריות על המוצר
  • הלקוחות הגדולים בארץ- איקאה, סנפרוסט, תנובה, צומת ספרים, ד”ר פישר ועוד.
  • שירות מצויין – מחלקת שירות לקוחות שתשמח לספק לך שירות אישי ויחס אדיב
  • חדש! עיטוף רכבי יוקרה – עיצוב בהתאמה אישית על גבי חומר בשם ‘קרבון’

 

pirsom-al-rechev

 

פרסום על רכב – האם הוא משפיע עלינו ועד כמה הוא אפקטיבי?

מאמר זה סוקר את נושא הפרסום והשפעתו על הצרכנים. כמו כן מביא המלצות איך לייצר מדבקות לרכב אשר ילכדו את מבט הגולש, הנושאים במאמר זה:

  • הפרסומות בחיי היום יום

  • השפעת הפרסומות על הצרכנים

  • תגובת המוח לפרסומות

  • עיצוב גרפי וחשיבותו בתחום הפרסום

  • פרסום על גבי רכבים – הפתרון המושלם

הפרסומות בחיי היום יום
בזמן שאנו מעבירים תחנות בין ערוצי הטלויזיה השונים, מאזינים לרדיו, מדפדפים בין דפי מגזין או מטיילים להנאתנו ברחוב, מקיפות אותנו פרסומות רבות ומגוונות: שלטי חוצות, שילוט משאיות, פרסום על רכבים, פרסומות בקולנוע, בטלוויזיה ולטלוויזיה (כמו שידורי היי דפינישן), שילוט רכבים, פרסומות באינטרנט, פרסומות בסלולר וכמובן בתוך מגזינים וקטלוגים. רובנו המוחלט כל-כך רגיל לפרסומות שיווקיות, עד אשר נוטה להתעלם מהם כמעט לחלוטין (או לפחות סבור כך).

 

השפעת הפרסומות על הצרכנים

על אף שנדמה לנו כי איננו מושפעים מפרסומות, לפעמים נשתכנע לרכוש מוצר לא משום שהוא היה נחוץ עבורנו, אלא רק מפני שהפרסומת עוררה אצלנו את החושים ויצרה עבורנו את הצורך לדוגמא פרסום על רכב ובו משקה תוסס וקר ביום קיץ חם.

כולנו מכירים את החוק הבלתי כתוב שאוסר בתכלית האיסור להיכנס לסופר על בטן ריקה.

הסיבה לכך היא שאריזות המוצרים נועדו להשפיע על המוח שלנו ולגרות אצלנו את חוש הטעם, כך שמספיק מבט חטוף על האריזה בכדי שנדמיין את עצמנו אוכלים בתאבון את המוצר, בלוטות הטעם ייצרו רוק ואנו באופן כמעט בלתי נשלט נכניס לתוך העגלה מוצר שלא התכוונו מלכתחילה לרכוש. באופן כללי, עיצוב המוצר, או הפרסומת, מיועדים לעורר את החלקים במוח האחראים על תיוג מוצרים באופן חיובי.

תגובת המוח לפרסומות

הקשר בין העדפות צרכנים למוצרים מסוימים לבין מידת התפוצה של הפרסומות לאותם מוצרים נחקר רבות ע”י פסיכולוגים מומחים, אך מסקנה חד משמעית בעניין לא פורסמה עקב תוצאות מעורפלות ובלתי עקביות. מחקרים חדשים אשר בחנו האם לאובייקטים שנמצאים בסביבתנו אשר איננו שמים לב לקיומם באופן מודע יש השפעה על פעילות המוח, הובילו למסקנות מאוד מעניינות:

  • כאשר אנו נחשפים לאובייקט מסוים, גם אם נדמה לנו כי איננו שמים לב אליו, נוצר גירוי למוח באזור קליפת הראייה.
  • הגירוי יהיה משמעותי יותר ככל שנחשפנו מספר פעמים רב יותר לאותו האובייקט או הפרסום.
  • יחד עם זאת, אם אנו עסוקים מדי בפעילות מסוימת ייתכן והמוח שלנו לא יתפנה לקלוט גירויים מינוריים בסביבתו

 כלומר, פרסומות רבות מושכות את תשומת ליבנו למרות שאנו לא זוכרים שראינו אותן ואעפ”י שלא ייחסנו להן חשיבות ברמה ההכרתית המודעת במיוחד פרסומים הנמצאים בתנועה כמו פרסום על רכב.

עיצוב גרפי וחשיבותו בתחום הפרסום

כבר בתחילת דרכם של סטודנטים בתחום לימודי עיצוב גרפי הם לומדים כי לא די בעיצוב יפה של מוצר פרסום בכדי שציבור הצרכנים ירכוש אותו, אלא יש משמעות רבה לטיב הגירוי שיוצר הפרסום ומשך הזמן בו הצרכן הפוטנציאלי נחשף אליו. על כן כל בוגר לימודי עיצוב מוכרח לדעת כיצד לעורר את חושיו של המתבונן וליצור אסוציאציה של חוויה חיובית כך שלא רק שהוא לא ישאר אדיש לפרסומת שיצר המעצב, אלא גם יצרוך את המוצר בעקבות כך.

למידע נוסף על שילוט רכבים.