captcha

show-hide
מדבקות לרכב
מדבקות לרכבשילוט לרכב
שילוט לרכבשילוט משאית
שילוט משאיתשילוט רכבים
שילוט רכביםמדבקות פרסום לרכב
מדבקות פרסום לרכבמיתוג רכבים
מיתוג רכביםמדבקות לרכבים
מדבקות לרכבים

מאמרים אחרונים

רפורמת היבוא המקביל לרכבים – איך זה ישפיע עליך?

לאחרונה, דווח בעיתון “דה-מרקר” כי ייפתח בקרוב אולם תצוגה ראשון של יבואן רכב מקביל בהרצליה פיתוח. זוהי תוצאה של רפורמת הייבוא המקביל לרכבים, שנכנסה לתוקפה כבר בשנת 2010. הרפורמה תוכננה במטרה להוזיל משמעותית את עלויות רכישת הרכבים לטובת הצרכן. עד הרפורמה, לצרכן אשר רצה לרכוש רכב מסוג מסוים, הייתה כתובת אחת והיא היבואן הרשמי. כיום, תודות לרפורמה, ניתנת האפשרות ליבואני משנה, לייבא לארץ רכבים אשר היו מיובאים בלעדית על ידי היבואנים הרשמיים הקיימים. לרפורמה יש לא מעט השלכות חיוביות – לדוגמא, בעלי עסקים אשר מעוניינים לרכוש רכב מסחרי הן למטרות העבודה והן למטרות פרסום כגון שילוט רכבים, יכולים כיום לפנות למספר יבואנים במקביל וכך להוזיל עלויות באופן משמעותי. כל מה שרציתם לדעת על השפעת רפורמת הייבוא המקביל לרכב, במאמר שלפניכם.

משמעות הרפורמה לצרכן הישראלי

המצב בשוק הרכב טרם הרפורמה הוביל לכך שיבואני הרכב העדיפו לייבא מספר מצומצם של דגמים מהמותג אותו הם מייבאים ומשווקים לקהל הרחב. כפועל יוצא מכך, התחרות בשוק הרכב לא הייתה פרמטר מרכזי, ולמעשה לא הייתה תחרות כלל, כך שהמחיר היה נתון לשיקול דעתו של היבואן הרשמי בלבד. כיום רפורמת הרכבים מאפשרת לאותם יבואני משנה, לייבא לארץ, בין היתר, דגמים שטרם יובאו על ידי היבואן הראשי. כתוצאה מכך היצע דגמי הרכבים לאחר ביצוע הרפורמה אמור לגדול באופן משמעותי ולהגדיל את התחרותיות ובכך להוביל להוזלה משמעותית לצרכן. מעבר להוזלת המחירים, משמעות נוספת טמונה בעובדה כי כיום יגיעו לארץ דגמים ודגמי משנה אשר עד היום לא היו משווקים בארץ אלא רק בארה”ב או בחלקים מסוימים באירופה ובאסיה.

יבוא דגמים ייחודים

רפורמת היבוא המקביל מכוונת מטרה לצורך הוזלת עליות. יחד עם זאת, בשל הרפורמה ניתנת האפשרות ליבואני המשנה להוסיף לא מעט דגמי רכב אשר לא יובאו קודם לכן מטעם היבואן הרשמי. יש לכך לא מעט סיבות כגון : ביקוש והיצע, חוסר תאימות בתקינה הישראלית, עלויות כלכליות גבוהות ועוד, אשר גורמות לחוסר רצונו של היבואן הרשמי לייבא מגוון רחב של דגמים. אחד החידושים של הרפורמה היא האפשרות של יבואני המשנה לייבא לארץ דגמים ייחודים שאינם משווקים באופן תדיר בארץ, אם בכלל, על ידי היבואן הרשמי. כך שבסופו של יום, נוכל לראות על כבישי ארצנו לא רק רכבים יותר זולים, אלא מספר דגמים רב יותר ואפילו דגמי רכב ייחודים שלא נראו כאן בעבר.

האם הרגלי הצריכה עתידים להשתנות?

קניית רכב חדש למשפחה ישראלית, מהווה סוג של יום חג. הצרכן הישראלי אוהב לחוש, לגעת, לבדוק ולבחון כל דבר לפני קנייתו, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר ברכישת רכב חדש. יש לשער כי תודות לרפורמת היבוא המקביל, תפיסה זו עלולה להשתנות. יבואני הרכב הרשמיים מחויבים לפתוח אולמות תצוגה בכל נקודת מכירה כתוצאה מהסכמים מחייבים ביניהם לבין יצרני הרכבים. יבואני המשנה כאמור, לא יהיו קשורים בטבורם עם יצרני הרכבים כמו היבואנים הרשמיים. הגבלות כגון אולמות תצוגה מטעם היצרן לא יעמדו על הפרק אצל יבואני המשנה, כך שיכול מאוד להיות, כי יהיה ניתן לרכוש רכבים, באמצעות האינטרנט, מבלי שהצרכן הישראלי יאלץ להגיע פיסית אל אולמות התצוגה.

פרסום רוטשטיין – שילוט רכבים, משאיות ומסחריות מקצועי!
למידע נוסף בנושא שילוט משאיות
למידע נוסף בנושא פרסום על רכבים